niedziela, 30 marca 2014

Wiosna w ogrodzie i koparka

Wiosna jest już w moim ogródku, ostatni wypad do  ogrodnika i wokół jest pięknie , kolorowo


. Pierwiosnki powędrowały do skrzynek


Bratki pysznią się wokół różaneczników


Błękitne cebulice ,są już dobrych kilka lat i nie zawodzą


Rybki w oczku


Przezimowały i też poczuły już wiosnę


Woda z kaskady pluszcze i stwarza jakże wyczekiwany nastrój , kochani zawiadamiam ,że na Podlasiu jest Wiosna.
Pokażę jaki haft zrobiłam  dla Dusi ,  potrzebowała tego haftu , jak to moja przyjaciółka - na wczoraj


Prawdo podobnie już uszyła poduchę , ale to już u Duśki na blogu będziecie podziwiać . Wiosna , wiosna wokół nas , w sercu  najwspanialsza pora roku oczywiście dla mnie. Pozdrawiam Was kochani ciepło wiosennie i dziękuję ,że pamiętacie o mnie , staram się odwiedzać Was ,ale obowiązków wraz z porą roku przybyło i czas na przyjemności został okrojony.Posyłam Wam wiosenne kwiaty za Wasze miłe słowa i wizyty Anulka



11 komentarzy:

  1. Wiosna już na dobre zagościła w Twoim ogródku.
    Hafcik śliczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna wszędzie taka piękna, że nawet przestawieni zegara dzisiaj się nie odczuło. Kopara świetna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosnę w ogrodzie masz piękną, a koparka bardzo udana, będzie świetna poducha! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna wiosna w Twoim ogrodzie. Już widzę tą koparkę na podusi u Dusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokażę, pokażę, [ już jest] a za haft Aniu dzięki, dzięki , ogródek milusi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenne kwiaty tak bardzo cieszą. Piękne zrobiłaś nasadzenia i jakie cudne masz te drewniane skrzynki. Haft wyszedł super , Dusia już będzie wiedziała jak go wykorzystać. Buziaki zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie :)))
    u mnie balkonowe korytka jeszcze czekają na kwiatki :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu pięknie masz w ogrodzie te kwiaty te kamienie donice cudowne a hafcik jaki sympatyczny traktorek buziaki ślę i miłego tygodnia życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatki, uwielbiam pierwiosnki, a żółte to już w szczególności, koparka super, jak prawdziwa.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń