czwartek, 11 grudnia 2014

Odrobina szczęścia , to miłe

Niespodzianki, niespodzianki,jakie są miłe wie ten , który choć raz doznał tego uczucia , a ja właśnie takiego doznałam za sprawą Dorotki, która obdarowała mnie takimi oto przecudnymi upominkami


Wspaniała karteczka z haftem , urocze słoneczko , serweta piękna i jeszcze śnieżynki o słodkościach też wspomnę bo również są 


Zachwyca mnie wykonanie - perfekcja kochani [ sama trochę haftuję] więc wiem co mówię fantastyczne prace Dorotko chylę czoło kochana , a dla nie wtajemniczonych powiem ,że to wygrane candy - mam jednak ciut,  ciut szczęścia hi hi


Zdjęcia robione komórką więc może nie oddają tego piękna , ale musicie mi wierzyć na słowo, naprawdę są cudowne,


Dorotko dziękuję bardzo, bardzo,naprawdę włożyłaś w te upominki część Siebie , czuje się sreducho włożone - Dziękuję 
Jeszcze tylko pierniczki jakie produkuję wraz z moją wnusią 


Więcej na kolejny post [ będą mikołaje , ptaszory ], Dziękuję za Wasze wizyty, pozdrawiam Anulka


8 komentarzy:

  1. Kochana cuda otrzymałaś , ale ja też mam podobne , ha ha, Dorotka zaszalała pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty dostalas :))) A pierniczki niesamowite :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, cieszę się, że mogłam sprawić Ci odrobinę radości :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. takie niespodzianki są przemiłe :)
    pierniczki cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty, bardzo miły gest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne Aniu prezenty dostałąs - ten obrazek jest wyjątkowo śliczny - pierniki pachną aż u mnie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń