wtorek, 19 listopada 2013

Orzechowa zawieszka

Muszę powiedzieć ,że pomysłowość dziewczyn  na blogu jest wielka , ostatno  u Leny http://lenkavcelka.blogspot.com/  widziałam bardzo pomysłowe zawieszki . Łupinka włoskiego orzecha i haftowana gwiazdka  tyle potrzeba żeby powstała urocza zawieszka. Zobaczcie ................


    Zawartość pałaszujemy, i mamy orginalną ozdobę świąteczną.


   Polecam , warto sprubować  zawsze to coś nowego .




Zabieram sie za hafty [ jak zobaczy D....] to wiadomo lepiej jak będe miała juz hafty ha ha , zapraszam do odwiedzin i za każde słówko wielkie dzięki pozdrawiam Anulka

17 komentarzy:

  1. Aniuuuuu, rozumiem ,że na moje konto już hafty są , prześlicznie Ci to wyszło całusy Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak "mówisz i masz " już wkrótce będziesz miała.Pozdrawiam, buziole Anulka.

      Usuń
  2. Świetny pomysł :) Też taki wzór gwiazdki haftowałam w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacyjny!!!!!!!!!!!!!!!! Tylko skąd ja wezmę takie ładne hafty????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się do którejś hafciarki uśmiechnąć się , pozdrawiam Anulka

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się więc zrobiłam , pozdrawiam Anulka

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysł, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł Leny, ale wykonanie już moje pozdrawiam Anulka

      Usuń
  6. Anulko masz niezwykłe prace:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fikuśne. Bardzo ładne hafty na tych zawieszkach. Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zawieszki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam jeszcze takiego pomysłu na wykorzystanie orzecha ;)

    Pozdrawiam
    Violetta :)

    OdpowiedzUsuń