wtorek, 8 lipca 2014

Upragnione lato..........

Lato w pełni i w moim ogródeczku również zagościło na dobre róża przy wejściu zachwyca kolorem i zapachem


Wita miło wszystkich bez wyjątku........



Schronienie przed upałem mamy w altance


Obok kaskady , której plusk wody wspaniale wpływa na każdego , kto jest w pobliżu


Żurawka jak widać w tym miejscu czuje się wspaniale 


Gąszcz krzewów daje tak upragniony cień i tłumi hałas od ulicy.
Kochani sezon jagodowy w pełni ..........


Dla  łasuchów - jagodzianki 


Co nie którzy zajadali się ,że hej  [ nawet dostali na wynos] ha ha , pozdrawiam ciepło ze słonecznego Podlasia Anulka


10 komentarzy:

  1. Piękna róża wita Twoich gości Anulko a w takiej przytulnej altance można posiedzieć z przyjemnością i posłuchać plusku wody. Rzeczywiście jagód w tym roku sporo, u Ciebie wspaniałe zbiory a bułeczki wyglądają bardzo smakowicie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Róża prześliczna:) Ogród prezentuje się pięknie:) Zbiory jagodowe imponujące, a jagodzianki wyglądają bardzo apetycznie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten ogród:) A drożdżówki to bym skubnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjjj zjadłabym... mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na zdjęcia Twojego ogrodu można faktycznie odpocząć. Jestem łasuchem i za jagodzianki bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anulko, same piękne rzeczy dziś u Ciebie, pozdrawiam i czekam na obiecanego maila:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną masz różę (tfu tfu na psa urok), cały ogród cudny. A w altance to aż chciałoby się usiąść z przepyszną jagodzianką w dłoni. Szkoda, że tak daleko mieszkasz, bo język już mi ucieka.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochani byłam na tych jagodziankach - pychota, słuchałam plusku wody i podziwiałam ogródek Anulki w realu , jest uroczy , mały ale jest w nim wszystko- kaskada, altana huśtawka, hamak i piaskownica dla wnusi, pięknie , pięknie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny masz ogród Anulko, altanka w upały bardzo przydatna, a jagodzianki własnej roboty z kruszonką wyglądają bardzo apetycznie, możesz mieć wczasy w domu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim pięknym ogrodzie zajadać się jagodziankami, to jak żyć w bajce :))
    Byłam w lesie i ani jednej jagódki :(

    OdpowiedzUsuń