czwartek, 9 listopada 2017

Upominek dla Reni

Upominek wysłany,odbiorcą była Renia osoba, która nie jedną już z Nas obdarowała swoimi pracami....Jej wielkie serce widać w każdym upominku, a wysyła ich nie zliczoną ilość.......
Reniu mam promyk nadziei,że sprawiłam ci trochę radości


Dziękuję bardzo za udział w zabawie


 Jeszcze coś dla ciała...........
 Dorotkę proszę o cierpliwość w niedługim czasie upominek dotrze i do Ciebie.
Nurtuje mnie jeszcze jedna sprawa, a mianowicie dlaczego dużo osób po otrzymaniu upominku nie ogłasza zabawy u siebie? Otrzymują prezent i na tym koniec........znalazłam kilka blogów, których właścicielki właśnie tak postąpiły i wiecie co poczekam jeszcze trochę, a później będę po prostu pisać o nich wprost, na blogu co Wy na to?


Pozdrawiam Anulka

10 komentarzy:

  1. oczywiście ,że spełniłąś moje marzenie serweteczka cudna dziękuję takiego kształtu mi było potrzeba:)serdecznie dziękuję i zabawa ogłoszona dalej ...buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś z upominkami, świetne, a co do pytania owszem tez to samo zauważyłam, sprawdzę dziewczyny, które brały udział u mnie w zabawach......pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaj sprawdzaj, bo z tego co zauważyłam to brałaś udział w wielu zabawach, jeśli mają czas na zapisanie to i na ogłoszenie zabawy powinny znaleźć.

      Usuń
  3. Piękne prace przygotowałaś dla Reni. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty przygotowalas Aniu :))) To na prawde dziwne ,ze nie oglaszaja u siebie zabawy osobki, wkoncu taki jest warunek tej zabawy. Ciezko okreslic kto jaki jest i jak postapi. Pozdrawiam Cie cieplutko Aniu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Agnieszko czasami przerastają możliwości, bo jeśli zapisują się bez opamiętania do nawet kilkunastu osób, to przecież wysłać trzeba x2 i wtedy powstaje problem...

      Usuń
  5. Pojechały już pojechały, tylko odpowiedzi od Ciebie brak????

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Anulko ostatnio tych gorszych dni jest jakby więcej, super bombeczki pozdrawiam Dusia

    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń