poniedziałek, 11 grudnia 2017

Upominki, upominki

Miło jest na serduchu jak ktoś pamięta, ale jest  zasada trzeba też i dawać od siebie..........
dla swoich znajomych, przyjaciół poczyniłam takie oto upominki







Pierniczki piekłam z Wnusią, zabawy było przy tm co nie miara, zachęcam Babcie do takich wyzwań


Dekorowanie nie dość,że  wyzwala wyobraźnie dzieci to jeszcze jak smakuje ....


Upominki już cieszą inne serducha, a pierniczki przy kawie smakują wyśmienicie, Reniu dziękuję za Mikołajkowy upominek- pochwalę się w kolejnym poście.
Dziękuje Anulka



7 komentarzy:

  1. Wielkie serducho, piękne prezenty, takie właśnie od serducha. Pozdrawiam serdecznie. Aha,zostaję u Ciebie. Podoba mi się Twoje wrażliwe serce i to, co ze sobą niesie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To serducho pomyślało też i o mnie- Dziękuję ,dziękuję Aniu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne upominki przygotowałaś a te z wnusią to takie od serca:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe pierniczki:)
    ciesze się ,że upominek dotarł:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ,smacznie :)))) Suuper ,ze tak razem z wnusia dekorowalyscie :) Prezenciki od Serca :)) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To serducho pomyślało też i o mnie- Dziękuję ,dziękuję Aniu pozdrawiam Dusia
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń